در پی کار اطلاعاتی پلیس سمنان و عملیات پلیس کرمان:

محموله سنگین تریاک به مقصد نرسید 

فرمانده انتظامی استان کرمان گفت:در پی کار اطلاعاتی پلیس سمنان و عملیات پلیس کرمان خودروی پژو 405 حامل 447 کیلو و 850 گرم تریاک توقیف و یک متهم دستگیر شد .
کد خبر: ۱۳۳۴۴۴۷

به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛سردار عبدالرضا ناظری،اظهارداشت: ماموران پلیس مواد مخدر استان سمنان با انجام اقدامات اطلاعاتی از عبور یک محموله سنگین مواد مخدر از محورهای استان کرمان و ارسال آن به مرکز کشور مطلع و سریعا این موضوع را به پلیس مواد مخدر استان کرمان اطلاع دادند. 

وی افزود:ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان به همراه پلیس شهرستان های بم و ریگان و یگان تکاوری با کسب دستور قضائی، بلافاصله به محورهای مورد نظر عزیمت و در نهایت در محور ایرانشهر-ریگان به یک دستگاه خودرو پژو 405 مشکوک و به آن دستور ایست دادند. 

فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به اینکه راننده با سرعت زیاد و بدون توجه به ایست پلیس و با انجام حرکات خطرساز و استفاده از سیستم دودزا قصد فرار داشت،افزود:ماموران پس از تعقیب و گریز و شلیک دقیق به لاستیک خودرو،موفق به توقیف آن،دستگیری یک متهم و کشف447 کیلو و 850 گرم تریاک شدند.

سردار ناظری،در پایان با اشاره به کشف 2 دستگاه بی سیم از خودرو متهم که از آنها برای ارتباط با سایر قاچاقچیان استفاده می کرد، یادآور شد:پليس با تمام توان در راستای تامين نظم و امنيت وارتقاء احساس امنيت شهروندان تلاش می كند و لازم است شهروندان جهت امنيت پايدار،در صورت مشاهده موارد مشكوك مراتب را به مركز فوريت های پليس 110 گزارش دهند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها